wtorek, 25 czerwca 2013

Jestem, żyje .

Przeczuwam, że z powodu wakacyjnych nudów nadejdzie lawina nowych rozdziałów :D
Cieszycie się??? :) Dzisiaj wzięłam się trochę za czterdziesty *trzeci, więc niedługo będzie.
Bardzo chciałam podziękować, że czytacie, komentujecie i po prostu śledzicie kroki moich bohaterów *.*

PS Kto był wczoraj na Twitterze i brał udział w akcji 

#AfroFamilyIsProudOfAfromental ?.?.?

Ja byłam :) I jestem z nas zadowolona. Udało nam się dostać do TRENDÓW. Byłyśmy na piątym miejscu, dla tych którzy jeszcze nie wiedzą ;) A to wszystko dla naszych chłopaków, Afromental ! ♥
Bigg up ...

12 komentarzy:

  1. No ja się np. bardzo cieszę, tez byłam dałam około 295 tweetów miałam limit na 5 min. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dałam około 250 :D To blisko Ciebie byłam :D

      Usuń
  2. poprawka chyba za 43:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się ciesze :D
    Oby był jak najszybciej, tyle już czekam hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. OOooo jesteś;P Bardzo się cieszę bo myślałam,że nie wrócisz i z niecierpliwością czekam na następne ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. To kiedy bd następny?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hheheheheh!! Fajnie się składa, bo ja też pisze historie i nazywam się Magda, ale w porównaniu do twojej moja to gówno ;) Wzoruje się na tobie. Pozdro, zawalista opowieść <3

    OdpowiedzUsuń
  8. P.S. Możesz poczytać.. ;) http://afromental-prayandlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super blog zapraszam do nas na : http://afro-historie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń