poniedziałek, 15 lipca 2013

Rozdział 45

***
Tomson
*Kilkanaście dni później.
-Wprowadź się do mnie.-powiedziałem do Magdy trzymając ją za ramiona.
-Po co?
Nie chce się do tego przyznawać, ale chyby chcę ją po prostu pilnować.
-Bo chcę mieć cię blisko siebie.-odparłem.
-Przemyślę to i dam ci znać. Zobaczymy się jutro, bo teraz muszę lecieć.
Puściłem ją i pozwoliłem iść. 
-A gdzie idziesz?-rzuciłem szybko.
-Do Justyny.
Pocałowała mnie i odkręcając się przeżuciła swoje długie brąz włosy na drugie ramię. Zaraz zniknęła mi z oczu. Zostawiła mnie samego w kawiarni. Oby się zgodziła na wspólne mieszkanie. Bo tak to przecież nie mam pojęcia co robi gdy mnie nie ma. Zresztą, co ja mówię. Zachowuję się jakbym był mega zazdrosny, może niedługo to nawet nie będę jej pozwałał wyjść na kawę. Nie chcę być taki. 
Zostawiłem na stoliku kasę. Wychodząc złapałem kluczyki i popędziłem do samochodu. Nie mogłem uwolnić się od myśli związanych z Magdą. A jeśli Wozz mówi prawdę, że ona mnie okłamuje. Może właśnie teraz nie poszła do Justyny tylko do jakiegoś faceta. Siedząc bezczynnie w aucie wyjąłem z kieszeni telefon i wybrałem numer do Dziamasa.
-Siema, stary. Co robisz?
-Nie mogę gadać. Jestem z Justyną w kinie. Oddzwonię.
-Aa, sory, a jest może z wami Magda?
-Nie, a co?
-Nie, nic. Już nie przeszkadzam, na razie.
Więc pierwszy krok do przyznania sobie racji.. Cholera.
***
Łozo
Usłyszałem dzwonek do drzwi. Pewnie Magda już przyszła. Podszedłem i otworzyłem.
-Czeeść.-wyciągnęła zza pleców butelkę wina.
-Fajnie, że przyszłaś. Wejdź.
-Weźmiesz??
-Jasne.-wyszłem z butelką do kuchni i wróciłem z otwartą.-Rozgość się.
-Dzięki.
Wyjąłem dwa kieliszki i wlałem wino.
-Oglądam jakiś film?-rzuciła.
-Co proponujesz?
-Trzy metry nad niebem.
-Okej.

*Podczas filmu.
Siedzi obok mnie i chyba coś planuje. Przysunęła się tak blisko, że nasze kolana się dotykały. Wiedziałem. Nagle mnie przytuliła. Nie zaareagowałem. Wyjąłem telefon i tak, żeby nie widziała napisałem SMSa do Tomsona:
"Wpadnij dzisiaj do mnie, tak za godzinę.".
Przez następne pół godziny siedziała wtulona we mnie.
-Jak ci się podoba film?-zapytałem.
-Bardzo romantyczny. Lubię takie.
-A, no to fajnie.
-Czy ty mnie kochasz?
-Co o za pytanie?
-Bo ja ciebie tak.-chciała mnie pocałować, ale gwałtownie wstałem.
-Za dużo wypiłaś.
-Może ja lepiej już pójdę.
-Też tak sądzę.
Zabrała torebkę i wyszła. Odetchnąłem. Wyłączyłem film i ogranąłem trochę mieszkanie. Zaraz był u mnie Tomek.
-Po co chciałeś się ze mna spotkać?-rzucił.
-A tak po prostu. Ostatnio mało się widujemy, tyle co na próbach i koncertach.-uśmiechnął się.
-Była dzisiaj u ciebie może Magda?
-No dobra, właśnie o tym chciałem pogadać.
-Więc była...
-Bo ja chce ci udowodnić, że cie nie kocha.-pokręcił przecząco głową.-Wyznała mi dzisiaj miłość.
-Wojtek, ty jesteś po prostu zazdrosny...
-Wcale nie. Ona jest po prostu strasznie nie wierna..Nie chce żeby cię zraniła.
-Teraz to ty mnie ranisz. Po co się z nią spotykasz?
-Bo chcę ją złamać i udowodnić...
-Rozkochujesz ją tak w sobie.-przerwał mi.
Wstał i wyszedł. On ma racje, gdybym się z nią nie spotykał to by wszystko pewnie było dobrze.
***
Magda
Siedziałam na kanapie i oglądałam telewizje, kiedy do domu bez pukania wkroczył Tomson ze zniesmaczoną miną.
-Ooo, hej, Tomek. Co tu robisz?-zapytałam
-A tak do Ciebie wpadłem.-usiadł obok mnie i pocałował.
-To miłe.
-A gdzie dzisiaj byłaś?
-Mówiłam ci, że spotkałam się z Justyną.
-A no tak...A co robiłyście?
-Na zakupach byłyśmy, ale nic sobie nie kupiłam. A czemu mnie tak o to wypytujesz?
-Nie mogę porozmawiać ze swoją dziewczyną o tym co dzisiaj robiła?
-Możesz, możesz.-odparłam i pocałowała go w usta.
Po chwili jakby namysłu odsunął się. 
-Ja jednak będę leciał.
-Czemu? Dopiero przyszedłeś... Zostań.
-Nie, muszę iść.
-Okeej... To do jutra.
A jeśli on się czegoś domyśla. Wiem, że źle robię. Już tak nie mogę... Jutro z nim zerwę.

*Następnego dnia.
Obudziłam się dość późno. Gdy tylko zdążyłam się ogarnąć przyjechał do mnie Tomson, bez żadnej zapowiedzi.
Usiedliśmy w salonie.
-Musimy porozmawiać.-usmiechnął się.
-Zdecydowałaś się, żeby ze mną zamieszkać?
-Nie. To koniec.
-Znowu?
-Ale teraz na prawdę to koniec.-posmutniał.
-Masz innego.
-Eh... To nie tak. I tak nam się nie układało.-zrobił zdziwnioną minę.-Nie chcę już o tym gadać. Proszę, wyjdź.
Bez słowa wstał i wyszedł.
***
Tomson
Więc jednak go kocha... Nie układało nam sie...? Kochała go od początku. Myślałem idąc do swojego samochodu. Odejchałem kawałek tak, aby mnie nie widziała. Czekałem około 10 minut, kiedy dostałem SMSa od Wozza:
"Uwierz, nie wiem co ci powie tym razem, ale jest ze mną umówiona...".
Gdy tylko go odczytałem zauważyłem ją wychodzącą z podwórka. Wsiadła w samochód i pojechała, a ja za nią. Dojechaliśmy do galerii. Szłem za nią do samego miejsca spotkania z Wojtka. Łozo od razu mnie zauważył, a Magda odkręcona do mnie tyłem nawet nic nie podejrzewała.
"Robię to dla ciebie, jak wstanę do szybko podejdź." napisał właśnie do mnie Wozzo. Kiwnąłem głową, kiedy na mnie zerknął. Zrobiłem to o co poprosił. Idąc do nich widziałem zdziwnie i zarazem nie zrozumienie w wyrazie twarzy Magdy. Podszedłem.
-Zranione serce nigdy się nie zrasta.-powiedział do niej.
-Że co?-odprała.
Zostawiając ją samą wyszliśmy z galerii.
-Dzięki.
-Czego nie robi się dla przyjaciół. A teraz idź.
-Gdzie?-zapytałem.
-Wiesz gdzie. Wiem, że nie jest ci obojętna. Teraz kiedy jesteś już wolny możesz jej to powiedzieć.
***
Natalia
Właśnie usypiałam Amelkę, kiedy ktoś wtargnął do domu. Przesztraszyłam się, bo myślałam, że to Dawid. Zostawiłam córkę w pokoju i wyszłam do salonu.
-Tomek? Co ty tu robisz?
-Kocham cię.-podchodząc powiedział i pocałował mnie w usta.
-Ja ciebe też.-uśmiechnęłam się.-A Magda?
-Magda? Jej już nie ma w naszym życiu.
***
Magda
Wyszłam rozzłoszczona z galerii, przed którą stał Wojtek.
-Co ty robisz..?
-Mówiłem ci. A w ogóle to wszystko sobie przypomniałem. Jak mogłaś mi coś takiego zrobić?
-No.. Za kochałam się po prostu.
-A teraz raptem za mną zatęskniłaś, co? Ty złamałaś mi serce ja tobie. Szczere dzięki, że to wszystko się skończyło. Dwa lata mam przez ciebie stracone. Musze poprawić kontakt z Tomsone. Eh... Najlepiej będzie jak w nie będziesz się nam pokazywała na oczy...
-Jak możesz tak mówić..? 
Chciał odejść, ale zatrzymałam go słowami:
-Ty wciąż mnie kochasz...
-Kocham.
-To czemu to robisz?
-Kocham, ale mnie zraniłaś, a to boli.-Ciekawe czy kiedykolwiek się zobaczymy...-A ty czemu mnie zdradziłaś? Przecież mnie kochałaś...-westchnęłam.-No właśnie. Na razie.
Odszedł. Gwałtownie się rozpłakałam. Szybko pojechałam do domu. Spakowałam swoje rzeczy i wyjechałam do Kołobrzegu.

-------------------
To jest koniec tego opowiadania... Ale może zacznę pisać tutaj kolejne, również o Afromental. Całkiem inną historie. Tej to jest ewidentny koniec, dziękuje.

15 komentarzy:

  1. <3 Kocham to ! Pisz inne opowiadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Już kiedyś tak gdzieś napisałam ale "Nie jestem w stanie tego skomentować "

    A pomysł z napisaniem nowego bloga jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz kolejne! Ale bardzo prooooooszę, niech w następnym Baron będzie jedną z głównych postaci. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że juz kończysz bo to było bardzo fajnie opowiadanie, ale no trudno. Oby w kolejny było duuuuuużo Tomsona xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że to koniec :( Pisz kolejne opowiadanie! Mam nadzieję że o Tomsonie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny !!! :))) Pisz kolejne opowiadanie o Afromental !! < 33

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda mógł by być ciąg dalszy np. jak Łozo zaczął jej szukać

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog ! Nie mogę sie doczekać kolejnego rozdziału :) zapraszam do nas na : http://afro-mental-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne opowiadanie :) Ślicznie tu u cb ;*

    Zapraszam do mnie --> http://patrycja-patrishia-klodzinska.blogspot.com/ . Jak się spodoba to proszę o zaobserwowanie oraz komentarz :) Na pewno się odwdzięczę.

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominowałyśmy cię do Liebster Award ! Szczegóły na naszym blogu : http://afro-mental-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominuję cię do Liebster Award :) . Szczegóły na moim blogu: http://afroomental-to-co-kocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominuję cię do Liebster Award :)Szczeguły : http://afroostorry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominowałam Cie do Libster Award. Więcej tu : http://afromental-zapamietaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog ! Zapraszamy do nas na : http://afro-opowiadania.blogspot.com/ (P.S. Dopiero zaczynamy ! )

    OdpowiedzUsuń